Bancuri de familie...partea a doua

O pereche sarbatoreste Nunta de Fier: casatoriti de 65 de ani. Ea: mare si solida. El: mic si plapand. Printre invitati se afla si un reprezentant din presa. -Ia spuneti-mi doamna cum ati facut toti acesti ani? -A, de fapt foarte simplu: eu am hotarat ce trebuia sa faca sotul meu iar el a facut! Daca nu, il pocneam peste dovleac ! -Si Dvs. domnule? Care au fost cei mai frumosi ani din timpul casniciei? -Cei 10 ani de prizonierat din Rusia.

Sotul si sotia pleaca intr-o excursie la Ierusalim. Sotia are un accident si moare. Ghidul, fiind amabil, ii explica sotului posibilitatile pentru inmormantarea sotiei: -V-ar costa 5000 de dolari sa o trimite-ti acasa cu vaporul, sau o puteti inmormanta aici cu numai 150 de dolari.
-Cred ca o sa aleg prima varianta, raspunde sotul.
-De ce , doar puteti sa-i faceti o ceremonie frumoasa aici si va costa mult mai putin -Acesta este locul unde un om a murit, l-au ingropat si dupa 3 zile a inviat! Nu vreau sa risc.



Intr-o seara un tip vine acasa cu un buchet mare de flori pentru nevasta-sa. Cand il vede in pragul usii aceasta spune:
-Cred ca asta inseamna ca in urmatoarele trei zile va trebui sa stau pe spate cu picioarele larg desfacute. Sotul ii raspunde:
-De ce draga mea ? Nu ai nici o vaza?


Ca sa poata avea putina intimitate in cursul zilei, cand copilul este acasa, sotul si sotia decid sa spuna ca merg la baie " sa spele rufe cu masina".
El: hai draga la baie "sa spalam rufe cu masina"
Ea: asteapta putin ca am treaba la bucatarie. dupa un timp
El: hai draga,nu vii "sa spalam rufe cu masina?" Ea: stai putin sa termin si te strig eu. dupa inca 15 minute
Ea: gata draga acum putem "sa spalam rufe cu masina"
El: nu mai este nevoie le-am spalat cu mana.



Un pusti vine revoltat de la scoala si-i spune tatalui sau ca acolo il pun sa invete numai inutilitati. Tatal il intreaba uimit:
-Cum adica?
-Pai la istorie ne pune sa memoram niste ani...cica sunt importanti!
-Altceva?
-Pai la geografie tot asa , trebuie sa retinem tot felul de denumiri, ca de exemplu: Carpatii, Scurburi, Dardanele... de parca mi-ar folosi la ceva chestiile astea ! daca ma intreaba careva merg repede la un Internet Cafe, dau search pe Google si aflu; simplu nu?
-Da fiule, dar sa zicem ca iesi si tu cu o fata, si cum va tineti voi asa, de mana, ea te intreaba ce inaltime are varful Chomulunga?
-Nu-i problema ! Merg repede la un Internet Cafe, ca-i deschis non-stop, dau search pe Google, aflu si ma intorc sa-i spun.
-Da, dar pana te intorci tu sa-i spui s-ar putea sa o gasesti ocupata!
-Cu cine?
-Pai tot cu un prost asa ca tine dar care are laptop.

Persoane interesate