Bancuri de familie

-Mama e adevarat ca pe mine m-a adus barza?
-Da, comoara mea mica!
-E adevarat ca Bunul Dumnezeu ne da painea cea de toate zilele?
-E adevarat puiule!
-E adevarat ca Mos Craciun si Iepurasul ne aduc cadourile?
-Da dragul mamei.
-Atunci de ce il mai tinem pe trantorul de tata?


Intr-o zi o sotie se plange sotului:
-Draga sunt nemultumita ca am sanii mici.
Sotul ii raspunde:
-Ia o bucata de hartie igienica, freac-o intre sani si in cativa ani ai sa vezi ca o sa-ti creasca?
-De unde stii? intreaba mirata sotia.
-Cu fundul a functionat nu-i asa?



Un vanator si-a invitat prietenii sa le arate colectia sa de animale impaiate.
-Uite, aici este un leu pe care l-am impuscat in Africa. Langa el, o veverita, iar acolo in spate e soacra-mea.
-Dar ce zambitoare este! remarca unul dintre musafiri.
-Da pentru ca pusca avea luneta si pana-n ultima clipa a crezut ca vreau sa o fotografiez.


Scrisoare catre postul de televiziune:
-Va rog terminati cu stirile difuzate pe banda de josul ecranului! Soacra-mea crede ca e karaoke!

Persoane interesate